4 Jahren. The interior had great decor with our favorite soccer players’ jerseys. Zusätzlich gibt es drinnen ein weiteres Spielzimmer! Admittedly, we were a little unsure when we first entered, our attitude changed when we were greeted by nice friendly barstaff. 61a, 44139 Dortmund, North Rhine-Westphalia Germany. 150 likes. Wurst mit Sosse, Dortmund: See 40 unbiased reviews of Wurst mit Sosse, rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #185 of 775 restaurants in Dortmund. Restaurants in Dortmund. It was all well presented (except maybe the tatar, which could have have had a bit more in terms of sides, more than one mushroom and the bread that they initially forgot!) Hier finden Sie eine Liste mit Restaurants aus Dortmund. Food is excellent and veeeery big. I would not hesitate to go back (and I don't care who the place belongs to...)More, This is the version of our website addressed to speakers of English in the United States. Alex, Klubhaus Sportsbar und Extrablatt in der Dortmunder Innenstadt haben eine Spielecke. Sehr oft sehe ich wie gewisse Reisezielexperten hier Diskussionen lostreten, andere werden sofort kritisiert. Grosskreutz owns the Mit Schmackes gastropub in Dortmund, and he says Haaland can eat there for free after his derby performance. Bleibt gesund und passt auf euch auf! The menu is interesting, not the usual german grub, although of course Schnitzel is available, and why not, if you really crave it. When the food arrived it was hot and of ample size. Experience local and international flavors at the Radisson Blu Hotel, Dortmund. more. Der Freischütz in Schwerte (ich weiß, ist nicht ganz Dortmund ;)) hat einen großen Außenbereich mit vielen Möglichkeiten für Kinder (Wahrscheinlich eher im Sommer interessant ;)) nebenan gibt es einen Hochseilklettergarten, den man ggf vorab (je nach Alter der Kinder noch zum auspowern nutzen kann. The restaurant is located on the Rhine riverfront and offers great views over the river and the old town especially from the outdoor seating. JavaScript scheint deaktiviert zu sein. Du kannst gerne einen eigenen Thread aufmachen und zur Diskussion über dieses Thema (kinderfreundliche Restaurants) anregen. To any visiting foreigners I would not recommend this establishment at all. This year, Christopher and Kevin and come a long way since then. Türkisches Restaurant in Dortmund. Get quick answers from Mit Schmackes staff and past visitors. Every person who walked past us avoided eye contact and when we even said excuse me they looked away. Ich lese hier sehr viel mit und ich denke nicht dass ich vorher um Erlaubnis fragen muss, meine Meinung kund zu tun. Die Lokale aus Dortmund können über die Karte genau lokalisiert werden. Excpect good vibes and excellent food + great stuff, Myself, my husband and our two friends were visiting Dortmund for the weekend. Mit Schmackes, Dortmund: See 116 unbiased reviews of Mit Schmackes, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #28 of 777 restaurants in Dortmund. Da gibt es sicher einige Resonanz :-). ... 44388 Dortmund-Bövinghausen Tel: 0231/6903236 Fax: 0231/6903235 e-mail: … 10.09.2018 - Kinderfreundliche Restaurants mit Spielecke, Cafés im Grünen und Biergärten mit Spielplatz machen sowohl Eltern als auch den Nachwuchs glücklich. (5) Bewertung vom 27.03.2012. Im Kreuzviertel würde ich in das Lokales gehen. 4 Jahren. Die Lokale aus Dortmund können über die Karte genau lokalisiert werden. Ok it was New Years Eve and you would expect everyone to be nice and friendly and enjoying themselves, but many spoke to us and at no time did we feel like a strangers. ohne Spielplatz etc. Every person who walked past us avoided eye contact and when we even said excuse me they looked away. by email die-fanbeauftragten@bvb.de I would like to finish this review by thanking Christopher and his team for making our New Year eve experience in Dortmund one of our most enjoyable ones for a long time.More, We met here with a few friends on a saturday evening, a few weeks after the opening. Waitress was nice and friendly and spoke good English. Great atmosphere and very good...service. Die beste Currywurst - die leckerste Soße - in Dortmund! Gerne beliefern wir euch auch wieder. JavaScript muss aktiviert sein, um unser Mobilportal zu nutzen. Und mir ist es wirklich egal, wer das tut, ich messe mit gar keinem Maß:-)). Ok it was New Years Eve and you would expect everyone to be nice and friendly and enjoying themselves, but many spoke to us and at no time did we feel like a strangers. This place did not. Service Personal sehr … Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. Ich habe dieses Thema als Top Frage eingestellt, und es wäre jetzt toll, wenn es noch weitere Vorschläge gäbe. Diese Website verwendet Cookies, um Ihr Benutzererlebnis zu verbessern, die Sicherheit der Seite zu verstärken und Ihnen personalisierte Werbung anzuzeigen. Проверете превода немски-английски на думата Spielecke в онлайн речника на PONS тук! Ging doch früher auch, also ganz ehrlich was Eltern heute zutage alles fordern ist schon kurios, kaum erfüllt ein Restaurant diese Forderungen nicht ist es automatisch kinderfeindlich... Kein wunder dass es immer mehr Adult only gibt. Christopher, the bar owner, was very approachable and, even, took time out to make sure we were ok and spent time chatting to us. Die kinderfreundlichsten Restaurants in Dortmund, Nordrhein-Westfalen: Suchen Sie auf Tripadvisor Reisebewertungen zu den kinderfreundlichsten Restaurants in Dortmund und filtern Sie die Suchergebnisse nach Preis, Lage und vielem mehr. Tu si lahko ogledate prevod nemščina-angleščina za Spielecke v PONS spletnem slovarju! Frank Winter July 30, 2013.
2020 restaurant mit spielecke dortmund